Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie, są one związane z rynkiem nieruchomości.
To dzięki nim masz darmowy dostęp do naszych treści.

Z pozdrowieniami zespół KRN.pl :)


Artykuły Artykuły

Konferencja Facility Management w Warszawie

Konferencja Facility Management w Warszawie

W Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” spotkają się eksperci zarządzania.

31 sierpnia 2011r. odbędzie się Konferencja „Facility Management” w stołecznym Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat”.

Facility Management efektywnie wspiera zarządzanie firmami komenrcyjnymi, staje się jedym z ważniejszych sektorów  biznesu. FM to nie tylko zarządzanie nieruchomością ale przede wszystkim  zarządzanie wartością.  Wzrost świadomości rynku nieruchomości niejako obliguje Facility Management do postępu technologicznego podlegającemu ciągłemu rozwojowi.

Konferencja będzie doskonałym miejscem wymiany doświadczeń związanych z funkcjonowaniem wszystkich atrybutów budynku, zarówno w nowych obiektach jak i tych, które powstały wiele lat temu.Zaproszeni eksperci podzielą się z Państwem swoją widzą i doświadczeniem w tym obszarze. Swoje rozwiązania zaprezentują m.in: OTIS, Probit i Tron.

Wykłady podczas konferencji poprowadzą m.in.: Tadeusz Osuch, Head of Project Management, HSG Zander Polska (Implementacja usług Facility Management w Budynkach Komercyjnych - system SLA i KPI), Monika Kowalczyk, Director of Property Management Department, Keen Property Management (Specyficzne aspekty zarządzania mieszkaniami przeznaczonymi na wynajem) oraz dr Bartłomiej Śliwiński - Doktor na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Członek Zarządu Fundacji Facility Management.

Tematyka konferencji:

  • building management system;
  • monitoring wizyjny;
  • zarządzanie środkami trwałymi;
  • zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa;
  • planowanie i zarządzanie jakością;
  • systemy utrzymania obiektów i urządzeń ;
  • outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny);
  • green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów ;
  • kontrola finansowa;
  • zarządzanie relacjami z klientem;
  • automatyka bezpieczeństwa;
  • zarządzanie nieruchomościami;
  • zarządzanie kontraktami;
  • kontrola dostępu


Do udziału w konferencji zapraszamy:
- Właścicieli obiektów (biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów);
- Dyrektorów ds. zarządzania nieruchomościami;
- Dyrektorów administracyjnych;
- Dyrektorów technicznych;
- Zarządców nieruchomości komercyjnych;
- Deweloperów;
- Architektów;
- Inwestorów.

Dla ww. osób udział w konferencji jest bezpłatny.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń 

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*. 

Rejestracja uczestników

Strona konferencji

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
tel. 22/ 224 06 42   
fax. 22 244 25 37
mail: agnieszka roznicka@multitrain.pl

Czytaj więcej artykułów

Źródło: Multitrain | 2011-07-18

Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?

powrót do listy artykułów

Komentarze (0)

Pokaż wszystkie komentarze (0)

 

 

Wybrane nieruchomości

mieszkania na sprzedaż w Poznaniumieszkania na sprzedaż w Krakowiemieszkania na sprzedaż w Warszawiemieszkania na sprzedaż w Wrocławiumieszkania na sprzedaż w Gdańskudomy na sprzedaż w Poznaniudomy na sprzedaż w Krakowiedomy na sprzedaż w Warszawiedomy na sprzedaż w Wrocławiudomy na sprzedaż w Gdańskumieszkania do wynajęcia Krakówmieszkania do wynajęcia Warszawamieszkania do wynajęcia Poznańmieszkania do wynajęcia Wrocławmieszkania do wynajęcia Gdyniamieszkania do wynajęcia Gdańskmieszkania do wynajęcia Łódźkamienice na zamianękamienice poszukiwane do wynajęciadziałki na sprzedażlokale użytkowe na wynajem powiat Tomaszowskidomy na sprzedaż powiat Międzychodzkilokale użytkowe na sprzedaż gmina M. Sopotdomy na sprzedaż gmina Wojcieszkówdomy na wynajem w Wysokich Laskachmieszkania na wynajem w Michałkachmieszkania na sprzedaż w Bukowie

Deweloperzy

);