Dobiegła końca pierwsza edycja zorganizowanego przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) konkursu „Grunt na medal”. Jego celem było wyłonienie najlepiej przygotowanych gruntów, które można zaproponować potencjalnemu inwestorowi zagranicznemu.
Dobiegła końca pierwsza edycja zorganizowanego przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) konkursu „Grunt na medal”. Jego celem było wyłonienie najlepiej przygotowanych gruntów, które można zaproponować potencjalnemu inwestorowi zagranicznemu. Z terenu całego kraju wpłynęły 342 zgłoszenia, spośród których wybrano głównych laureatów, czyli 16 gmin (po jednej z każdego województwa). Zwycięskie grunty prezentowane są teraz na portalach internetowych Agencji i urzędów marszałkowskich. Są one również rekomendowane przez PAIiIZ firmom zagranicznym w pierwszej kolejności. Jak podkreślają pomysłodawcy konkursu „odpowiedni teren i profesjonalna jego promocja wśród potencjalnych inwestorów to szansa na pozyskanie inwestycji, a tym samym na znaczne zwiększenie liczby miejsc pracy”. Organizatorzy podkreślają również, że niespodziewanie duży był odzew ze strony gmin.
Źródło: „Krakowski Rynek Nieruchomości" nr 5/2006 | 2006-03-03
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)