Uroczyste podpisanie Karty Praw Klienta Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami było jednym z punktów VI Warszawskiej Konferencji Uczestników Rynku Nieruchomości.
Jak czytamy, Karta Praw Klienta ma być swoistym certyfikatem pośrednika i gwarancją jakości jego usług dla klientów biur obrotu nieruchomościami. Nad jej przestrzeganiem ma czuwać Polska Federacja Rynku Nieruchomości, która jest inicjatorem podpisania Karty. Agencje, które zobowiążą się do przestrzegania Karty, będą mogły posługiwać się nią w celach marketingowych. A informacje o nieuczciwych pośrednikach mają byc zamieszczane na stronach internetowych WSPON.
Zobacz wzór Karty Praw Klienta:
http://www.pfrn.pl/files/karta%20praw%20tablica%20100x70%20wzor.jpg
Źródło: "Rzeczpospolita", 14.12.2006 | 2006-12-14
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)