Kampania z udziałem najbardziej charakterystycznego symbolu Warszawy ma zachęcić turystów do odwiedzenia miasta także po zakończeniu mistrzostw.
W strategii promocyjnej Warszawa, jako miasto-gospodarz Euro 2012, wykorzystała swój najbardziej charakterystyczny symbol – Syrenkę.
Za pomocą aplikacji umieszczonej na anglojęzycznym fanpage'u Warszawy (strona utworzona na portalu społecznościowym Facebook zgromadziła już ponad 42 tys. fanów), kibice mogą już tworzyć swoje własne, narodowe Syrenki. Ostatecznie repliki rzeźby, ubrane w narodowe barwy 16 państw biorących udział w mistrzostwach, pojawią się w przestrzeni miejskiej w skali 1:1.
Założeniem projektu jest powitanie osób przybywających do Warszawy (na cokołach Syrenek będzie widniał napis: „Serdecznie witamy” w różnych językach) oraz zachęcenie do spaceru szlakiem Syrenek Narodowych (także po zakończeniu turnieju). Na rzeźbach umieszczone zostaną fotokody, dzięki którym na telefon komórkowy będzie można pobrać mobilny przewodnik po Warszawie (dostępny w 14 wersjach językowych).
Źródło: KRN.pl | 2012-05-30
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Wiadomości
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)