„Karta Praw Klienta Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami” oraz „Karta Praw Klienta Zarządcy Nieruchomości” to dwa dokumenty, które przyjęła Polska Federacja Rynku Nieruchomości (PFRN) podczas odbywającego się w Warszawie XII Kongresu PFRN.
Jak zapewniają przedstawiciele zarządu PFRN, podpisanie kart ułatwi wykluczenie z rynku nieuczciwych i nieprofesjonalnych zarządców i pośredników. Dodatkowo dokumenty te przyczynią się – jak mają nadzieję inicjatorzy pomysłu – do edukacji klientów. Jest to o tyle ważne – dodają – że rynek nieruchomości w Polsce jest relatywnie młody, a klientom często brakuje elementarnej wiedzy na temat przysługujących im praw.
Źródło: | 2006-11-28
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)