Katowice kojarzą się przede wszystkim ze Spodkiem. Miasto ostatnio wykorzystało ten fakt, tworząc nowe logo.
Katowice kojarzą się przede wszystkim ze Spodkiem. Miasto ostatnio wykorzystało ten fakt, tworząc nowe logo – donosi „Dziennik Zachodni”.Spodek już od 37 lat jest dumą stolicy regionu, ale od czasu powstania nie doczekał się gruntownej modernizacji. W tym roku na modernizacje zaplanowano wydać 23,5 mln zł, a w przyszłym – 19 mln zł. Od lipca Spodkiem będzie zarządzać katowicki Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji. Jak czytamy dalej, w 2009 roku prawdopodobnie odbędą się tu 2 wielkie imprezy, a mianowicie mistrzostwa Europy koszykarzy i siatkarek. Z tego powodu planowana jest instalacja klimatyzacji, monitoring, nowe oświetlenie, płyta główna, schody, drzwi. Jednak remont przewidziany jest dopiero na 2010 rok. Miasto ma zamiar wybrać projektanta, który miałby się zająć modernizacją.
Lecz nawet po gruntownej przebudowie Spodek nie będzie bardziej nowoczesny – podkreśla dziennik. Zwłaszcza że nowych hal widowiskowo-sportowych powstaje coraz więcej. W Krakowie planowana jest następna, o kształcie równie nieziemskim jak Spodek – ma powstać do 2012 roku.
Źródło: „Dziennik Zachodni” 10.06.2008 | 2008-06-10
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)