Jedna z tarcz TBM, używana przy drążeniu tuneli nowej linii podziemnej kolejki, pokonała już 453-metrowy dystans. Oznacza to, że obecnie znajduje się w okolicach warszawskiej fabryki Norblina.
„Anna” – jedna z tarcz TBM, używana przy drążeniu tuneli nowej linii podziemnej kolejki, pokonała już 453-metrowy dystans. Obecnie znajduje się w okolicach warszawskiej fabryki Norblina (pod ul. Prostą), blisko w połowie dystansu od Ronda Daszyńskiego do stacji Rondo ONZ. Między 13 a 20 lipca maszyna przesunęła się o 138 m, zatem średnie dzienne tempo drążenia wyniosło ok. 20 m.
Z kolei 18 lipca do pracy ponownie przystąpiła „Maria”. Jej postój wynikał z konieczności dołączenia taśmociągu odprowadzającego urobek. Przed zatrzymaniem tarczy ziemia transportowana była bowiem w kontenerach umieszczanych na samochodach ciężarowych.
Źródło: KRN.pl | 2012-07-24
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Wiadomości
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)