Katowice przygotowują nową strategię promocji. Dotychczasowe logo miasta ma być zmienione, nowe będzie również hasło promujące stolicę województwa śląskiego.
Katowice przygotowują nową strategię promocji. Dotychczasowe logo miasta ma być zmienione, nowe będzie również hasło promujące stolicę województwa śląskiego.
Obecnie obowiązującym logotypem Katowic jest Spodek. Według projektu władz zastąpi go symbol starań Katowic o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Kolorowe serce, według autorów, łączy w sobie dwa poziomy postrzegania miasta: tradycyjny (industrialny, górniczy) i nowoczesny (aktywny, innowacyjny, ambitny i awangardowy).
Różne reakcje budzi również planowane hasło promocyjne: „Katowice – centrum nowych form”. Nie wszyscy mieszkańcy zgadzają się bowiem, że Katowice cechuje metropolitalność, dynamiczny rozwój i ekoodpowiedzialność (wymienione atuty były jednymi z ważniejszych, przyjętych podczas tworzenia koncepcji promocji).
Do 22 czerwca można wyrazić swoje zdanie o nowych kierunkach promocji Katowic (konsultacje społeczne odbywają się za pośrednictwem strony www.opowiedzkatowice.pl). Dodatkowo 18 czerwca w Miejskim Domu Kultury „Koszutka” zorganizowane zostanie spotkanie autorów projektu strategii z mieszkańcami miasta.
Źródło: KRN.pl | 2012-06-15
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Wiadomości
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)