Po raz trzeci Murator EXPO we współpracy z wiodącym instytutem badań rynkowych GfK Polonia zaprasza mieszkańców nowych warszawskich osiedli do uczestnictwa w Plebiscycie Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań.
Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań to inicjatywa służąca poprawie wizerunku budownictwa mieszkaniowego w Polsce oraz budowaniu zaufania w relacjach klient – firma deweloperska, spółdzielnia mieszkaniowa. Celem akcji jest pozyskanie wiedzy o jakości oferty i usług świadczonych przez deweloperów i spółdzielnie mieszkaniowe, udostępnianie jej kupującym domy i mieszkania, a także promocja tych firm, które dbają o jakość oferowanego produktu, a ich współpracę z klientami cechuje uczciwość i rzetelność.
Plebiscyt jest profesjonalnym badaniem rynku mieszkaniowego określającym poziom satysfakcji klienta. Opinie mieszkańców nowych domów i mieszkań są pozyskiwane w toku badań kwestionariuszowych realizowanych na próbie osób, które dokonały zakupu mieszkania w Warszawie w latach 2003–2005. Wyniki umożliwiają wyłonienie najbardziej cenionych przedstawicieli branży nieruchomości w czterech kategoriach:
- Rzetelność
- Jakość Obsługi Klienta
- Atrakcyjność Oferty
- i Popularność Marki.
Instytut Badania Opinii GfK Polonia jest polskim oddziałem międzynarodowej grupy firm badawczych występujących pod wspólnym szyldem GfK, powstałym w roku 1990. Grupa GfK to jedna z czołowych organizacji badań rynkowych, złożona z ponad 130 jednostek zależnych zlokalizowanych w 63 krajach, które łącznie zatrudniają 7000 wysoko wykwalifikowanych pracowników i oferują pełen zakres usług badawczych. GfK Polonia należy do najstarszych instytutów badania opinii w kraju i zajmuje 3 miejsce w rankingu agencji badawczych w Polsce. Sieć ankieterska GfK Polonia uznana została za najlepszą w opinii klientów w badaniu „Klienci Firm Badawczych 2004”, przeprowadzonym przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Instytut GfK Polonia jest ośrodkiem badawczym dostarczającym kompleksowych danych dotyczących polskiego rynku dóbr konsumpcyjnych i usług. Posiada najszerszą ofertę badawczą oraz stosuje wszystkie dostępne techniki i metody badawcze. GfK Polonia jest jednym z liderów badań rynkowych branży budowlanej w Polsce.
Kolejna edycja Plebiscytu właśnie trwa
Liczymy, że i tym razem mieszkańcy nowych domów i mieszkań – wszyscy, którzy odebrali własne „M” w latach 2003 – 2005 zechcą oddać swój głos w ważnej sprawie.
Wypełnioną ankietę prosimy odesłać do 30 kwietnia:
- faksem pod nr: (22) 829 66 81
- pocztą tradycyjną pod adres: Murator EXPO sp. z o.o., ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa
- lub dostarczyć osobiście do siedziby Organizatora (adres j.w.), od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00–17.00.
Więcej informacji: www.targimieszkaniowe.pl
Pobierz ankietę: ankieta
Organizator: Murator EXPO
Sponsor Główny: Telekomunikacja Polska S.A.
Partner Badań Rynku: GfK Polonia
Partner: Murator KREDYT
Patronat Medialny: M jak mieszkanie, Echo Miasta
Źródło: | 2006-04-27
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)