80 billboardów, 50 citylightów, 700 plakatów, informacje w prasie lokalnej oraz internecie – rusza kampania „Ulokuj swój podatek w Krakowie!".
2 kwietnia br. ruszyła kampania promująca odprowadzanie podatków w Krakowie. Akcja będzie prowadzona dwutorowo w kwietniu i w październiku na terenie miasta, w prasie, internecie oraz telewizji tramwajowej. W przestrzeni publicznej pojawi się m.in. 80 billboardów, 50 citylightów i 700 plakatów.
Akcja skierowana jest do osób mieszkających lub pracujących w stolicy Małopolski, ale rozliczających się z podatku w innych miejscowościach. Władze szacują, że takich ludzi jest niemal 150 tys. Gdyby przekonać połowę z nich, można by pozyskać ok. 112,5 mln zł. Zgodnie z prawem, osoba fizyczna powinna rozliczać podatek PIT w urzędzie skarbowym właściwym dla miejsca zamieszkania, a nie zameldowania.
Kampania opiera się na przekazie: Kraków to dobra inwestycja, a najlepszą jej formą jest lokowanie tu podatku – uważa Magdalena Sroka, zastępca prezydenta ds. Kultury i Promocji Miasta. W wyniku ubiegłorocznej, pierwszej edycji kampanii, liczba osób płacących podatki w stolicy Małopolski wzrosła o prawie 7 tys.
Źródło: KRN.pl | 2013-04-04
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Wiadomości
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)