Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie, są one związane z rynkiem nieruchomości.
To dzięki nim masz darmowy dostęp do naszych treści.

Z pozdrowieniami zespół KRN.pl :)


Artykuły Artykuły

Czego szukają klienci deweloperów?

Czego szukają klienci deweloperów?

O dobrej kondycji polskiego rynku nieruchomości świadczy ostatnio udostępniony przez GUS raport. Wynika z niego, że w 2017 r. deweloperzy oddają do użytkowania więcej mieszkań niż przed rokiem.

W analizowanym okresie, czyli od stycznia do sierpnia, zasób mieszkaniowy z rynku pierwotnego został zwiększony o 10 proc. Nadchodzące miesiące zapowiadają się równie pomyślnie. Niesłabnący popyt na mieszkania przyczynia się również do zwiększenia konkurencyjności na rynku, a to z kolei sprawia, że deweloperzy muszą sięgać po coraz bardziej profesjonalne metody marketingowo-promocyjne promujące inwestycje. O to, jak takie zabiegi sprawdzają się przy okazji sprzedaży mieszkań w swoich badaniach, zapytali eksperci Brave Brain.
 

Po pierwsze lokalizacja

Analizując czynniki wpływające na decyzje o zakupie mieszkania (z wyłączeniem aspektu cenowego), okazało się, że najważniejszą kwestią pozostaje lokalizacja nieruchomości i odległości dzielące ją od miejsca pracy potencjalnych mieszkańców, a także dostęp do terenów zielonych czy centrum miasta. Kluczową rolę ogrywa również opinia, jaka krąży na temat danego dewelopera. Nie bez znaczenia pozostaje także rozkład pomieszczeń w lokalach oraz możliwość wyboru najlepszej opcji. Na kolejnym miejscu w rankingu znalazły się aspekty związane z infrastrukturą towarzyszącą inwestycji. Dla kupujących liczy się dostęp nie tylko do sieci handlowych czy placówek edukacyjnych, ale też bliskość obiektów rozrywkowych, takich jak kluby sportowe bądź kulturalne. Klienci deweloperów, oprócz standardu i związanych z nim zastosowanych materiałów czy kwestii bezpieczeństwa, zwracają uwagę na wizerunek przedsięwzięcia. Ważne jest również to, kiedy mieszkania zostaną oddane do użytkowania. Dodatkowym aspektem interesującym kupujących są proponowane promocje i różnego rodzaju atrakcje towarzyszące zakupowi.

Jak się okazało lokalizacja jest kluczowym czynnikiem przy wyborze inwestycji – za taki uzała je połowa badanych, natomiast 33 proc. z nich zakwalifikowała adres jako raczej ważny. Co ciekawe, największą wagę do tej kwestii przywiązują ludzie do 34. roku życia, a także ci, którzy wybierają metraże poniżej 50 mkw. Rodziny z dziećmi zwracały również uwagę na dostęp do odpowiedniej infrastruktury. Dla 80 proc. był to bardzo ważny czynnik przy wyborze inwestycji.

strona: [ 1 ] 2 3

Źródło: KRN.pl | 2017-10-02

powrót do listy artykułów

Komentarze (0)

Pokaż wszystkie komentarze (0)

Prezenter inwestycji

Super Oferta

Cystersów 26
Osiedle Klonowe 14
START Office
Marine Hotel *****
Słoneczny Zakątek
Aleja Zbożowa etap III, IV
Bunscha Park
Mój Dom Etap IV
Inwestycja Imperial Business...
Villa sento
Osiedle Lawendowa 3
Sand Hotel ****
ul. Wielicka - Rydygiera Etap...
Lokale biurowe w centrum...
Oaza Bronowice

Cystersów 26

Kraków, Grzegórzki, ul. Cystersów 

Osiedle Klonowe 14

Wieliczka 

START Office

Kraków, Dębniki, ul. Twardowskiego 

Marine Hotel *****

Kołobrzeg, ul. A. Sułkowskiego 

Słoneczny Zakątek

Kraków, Dębniki, ul. gen. S.... 

Aleja Zbożowa etap III, IV

Wieliczka, ul. Zbożowa 

Bunscha Park

Kraków, Dębniki, ul. K. Bunscha 

Mój Dom Etap IV

Kraków, Dębniki, ul. Obozowa 

Inwestycja Imperial Business...

Kraków, Podgórze, ul. Wadowicka 

Villa sento

Kraków, ul. Zbrojarzy 

Osiedle Lawendowa 3

Zielonki, ul. Lawendowa 

Sand Hotel ****

Kołobrzeg, ul. Zdrojowa 

ul. Wielicka - Rydygiera Etap...

Kraków, Bieżanów-Prokocim, ul. L.... 

Lokale biurowe w centrum...

Kraków, Krowodrza, ul. Świętokrzyska 

Oaza Bronowice

Kraków, Bronowice, ul. Stańczyka 
Super oferta: / poprzednia następna