Od 28 sierpnia przez dwa miesiące miasto będzie prowadzić kampanię reklamową, której celem jest wypromowanie parceli przeznaczonych pod inwestycje komercyjne.
Od 28 sierpnia przez dwa miesiące Chorzów będzie prowadzić kampanię reklamową. Celem przedsięwzięcia, zorganizowanego pod hasłem „Rozegraj biznes w Chorzowie”, jest wypromowanie miasta oraz działek przeznaczonych pod inwestycje komercyjne.
W reklamach pojawią się prezentacje dotyczące siedmiu parceli o zróżnicowanych powierzchniach, zlokalizowanych w dzielnicach Chorzów II i Chorzów Stary. Najbardziej charakterystycznymi są: działka położona w bliskim sąsiedztwie miejskiego rynku oraz teren po dawnej Hucie Kościuszko.
Za spoty reklamowe, które pojawią się m.in. w telewizji TVN CNBC, portalach internetowych i na lotniskach w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Poznaniu, magistrat zapłacił ponad 676 tys. zł. Ok. 85 proc. kosztów kampanii pokryły środki otrzymane z Unii Europejskiej.
Źródło: KRN.pl | 2012-08-29
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Wiadomości
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)