Podatnik, który chce potwierdzić swoje miejsce zamieszkania dla celów podatkowych w Polsce, powinien wystąpić do urzędu skarbowego o wydanie certyfikatu rezydencji.
Podatnik, który chce potwierdzić swoje miejsce zamieszkania dla celów podatkowych w Polsce, powinien wystąpić do urzędu skarbowego o wydanie certyfikatu rezydencji – czytamy w „Gazecie Prawnej”.
Warto wiedzieć, że certyfikaty rezydencji są wydawane przez właściwy organ administracji podatkowej państwa miejsca zamieszkania podatnika – podkreśla „Gazeta Prawna”. Z treści tego zaświadczenia musi jednoznacznie wynikać miejsce zamieszkania podatnika oraz musi być oznaczony organ podatkowy, przez który certyfikat został wydany.
Źródło: „Gazeta Prawna” 2.09.2009 | 2009-09-03
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)