Dane szczegółowe
- lokalizacja:
- Podlaskie, Suwałki
- typ obiektu:
- lokal użytkowy na wynajem
- cena:
- 144 zł
- powierzchnia:
- 18.00 m2
- numer ogłoszenia:
- 1087/3186/OOW
- data dodania:
- 14-11-2025
- data modyfikacji:
- 14-11-2025
- jakość wypełnienia oferty:
- 52%
Szczegóły oferty
Ogłoszenie
o wynajmie garażu na okres do 3 lat
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ogłasza publiczny ustny przetarg na wynajem na okres do trzech lat garażu, stanowiącego własność Skarbu Państwa, położonego na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 10568/11 w Suwałkach przy ulicy Utrata 9 A o pow. 18,00 m2 â wywoławcza wysokość stawki czynszu â 8,00 zł/m2 netto, wadium 220,00 zł.
Minimalna wysokość postąpienia wynosi 0,50 zł/m2.
Garaż jest przedmiotem przetargu w aktualnym stanie technicznym.
Przedmiotem przetargu będzie wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za 1 m2 garażu. Koszty podatku od nieruchomości przyszły najemca ponosi odrębnie.
W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne lub prawne, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości w określonej formie, miejscu i czasie.
Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S. A.
Zobacz kontakt14 1240 521 Zobacz kontakt1 1111 0010 6623 2587 do dnia 25.11.2025 r. Wadium złożone przez wygrywającego przetarg nie podlega zwrotowi i zostaje wliczone na poczet przyszłego czynszu.
W przypadku odstąpienia przez kandydata na najemcę od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Gminy Miasta Suwałki.
Wadium złożone przez innych uczestników przetargu podlega zwrotowi w ciągu 14 dni na indywidualne konta każdego uczestnika.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
1) dowód wpłaty wadium (opłaty manipulacyjne wpłaty i wypłaty wadium obciążają oferentów);
2) osoby fizyczne â dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport);
3) przedsiębiorcy â dokument potwierdzający tożsamość oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
4) reprezentanci osoby prawnej â dokument potwierdzający tożsamość i aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie do reprezentowania danej osoby prawnej;
5) pełnomocnicy â dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo oraz â w przypadku osoby prawnej â aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie osób, które podpisały pełnomocnictwo do reprezentowania danej osoby prawnej;
oraz oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem, jego warunkami, przedmiotem przetargu i jego regulaminem.
Istnieje możliwość zapoznania się z przedmiotem przetargu oraz projektem umowy najmu regulującej jego warunki, które nie podlegają ustaleniu w trybie przetargu w terminie od dnia 12.11.2025 r. do dnia poprzedzającego przetarg w godzinach od 9:00 do 13:00, w dniach roboczych.
Przetarg odbędzie się w dniu 25.11.2025 r. (wtorek) o godz. 11:00 w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - ul. Wigierska 32 w sali konferencyjnej (poziom â 1).
Bliższe informacje dotyczące garażu, warunków przetargu oraz projektu umowy najmu dostępne są w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. przy ul. Wigierskiej 32 pok. nr 2, w Biuletynie Informacji Publicznej, w dzienniku www.monitorurzedowy.pl i na stronie internetowej www.zbm.suwalki.pl Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr
Zobacz kontakt87 563 50 51 i 52.
Suwałki, dnia 2025-11-07
Prezes Zarządu
Tomasz Ostrowski
/-/ podpis nieczytelny
Kontakt:
Urząd Miasta Suwałki
tel:
Zobacz kontakt87 563-50-51
Zobacz kontaktorg@um.suwalki.pl
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Kontakt:
Numer telefonu:
Zobacz kontakt87 563-50-51
Adres email:
Zobacz kontaktorg@um.suwalki.pl