Z przyjemnością informujemy, że biuletyn portalu KRN.pl został uznany za jeden z trzech najlepszych elektronicznych biuletynów w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych.
Z przyjemnością informujemy, że biuletyn portalu KRN.pl został uznany za jeden z trzech najlepszych elektronicznych biuletynów w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Na podium stanęliśmy w doborowym towarzystwie – pierwsze miejsce przypadło Kompanii Piwowarskiej, drugie zaś – BRE Bankowi.
Zapisz się do listy, aby otrzymywać na e-mail cotygodniowe informacje z rynku nieruchomości. » zobacz przykładowy biuletyn |
Nasz biuletyn startował w tym konkursie po raz pierwszy. Jury pod przewodnictwem Tomasza Kościelnego nagrodziło publikację KRN-u m.in. za wysoki poziom redakcyjny, jakość graficzną oraz atrakcyjność z punktu widzenia czytelnika. Jurorzy docenili podejmowane przez redakcję biuletynu KRN działania mające na celu jego rozwój poprzez poszukiwanie coraz nowszych rozwiązań technicznych.
Gala rozdania nagród odbyła się w środę 10 października w warszawskim klubie Maska.
Więcej informacji na temat konkursu: http://agape.com.pl/konkurs/konkurs_2007.html
Jakie są cechy dobrego biuletynu internetowego?
Dobry biuletyn internetowy to taki, który swoją szatą graficzną, kompozycją i krótkimi tekstami – ciekawymi w treści i formie – skłania czytelnika do reakcji, czyli do przeczytania artykułu, kliknięcia w link, dokonania zakupu, zagłosowania w sondzie itp. Chodzi o to, żeby poprzez formę i treść wywołać pozytywną reakcję u odbiorcy.
Jakie błędy są najczęściej popełniane przy tworzeniu biuletynów elektronicznych?
Czy istnieje jakaś ogólna zasada dotycząca szaty graficznej biuletynów internetowych? Czy można powiedzieć, że newslettery powinny mieć prostszą niż gazety papierowe, formą graficzną?
Niekoniecznie. Ująłbym to następująco: ten rodzaj korespondencji powinien być na tyle atrakcyjny graficznie, żeby zachęcać do czytania i reakcji. Jednakże grafika nie powinna być aż tak rozbudowana, by dominowała i odciągała czytelnika od treści. Co więcej, zbyt bogata grafika może powodować znaczne obciążenia na serwerze i problemy z transferem danych, czego konsekwencją są trudności z wyświetleniem i przeczytaniem pełnych informacji.
Jaki był poziom prac zgłoszonych do Konkursu Biuletynów Firmowych w kategorii biuletyny elektroniczne?
Trzeba podkreślić, że poziom konkursu jest z roku na rok coraz wyższy. Z biegiem lat mamy okazję oceniać coraz lepsze i ciekawsze prace. Nagradzamy te biuletyny, które są najlepsze.
Czy można zatem powiedzieć, że biuletyny, które zostały nagrodzone to najlepsze biuletyny w Polsce?
Tak – tak można powiedzieć.. i napisać.
Dziękujemy za rozmowę.
Marta Stasińska, Bartłomiej Burejza
Źródło: KRN.pl 11.10.2007 | 2007-10-16
Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?
Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!
Komentarze (0)
Pokaż wszystkie komentarze (0)