Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie, są one związane z rynkiem nieruchomości.
To dzięki nim masz darmowy dostęp do naszych treści.

Z pozdrowieniami zespół KRN.pl :)


Wiadomości Wiadomości

Biuletyn KRN.pl wśród najlepszych

2007-10-16

Biuletyn KRN.pl wśród najlepszych

Z przyjemnością informujemy, że biuletyn portalu KRN.pl został uznany za jeden z trzech najlepszych elektronicznych biuletynów w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych.

Z przyjemnością informujemy, że biuletyn portalu KRN.pl został uznany za jeden z trzech najlepszych elektronicznych biuletynów w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Na podium stanęliśmy w doborowym towarzystwie – pierwsze miejsce przypadło Kompanii Piwowarskiej, drugie zaś – BRE Bankowi.

Zapisz się do listy, aby otrzymywać na e-mail cotygodniowe informacje z rynku nieruchomości.
» zobacz przykładowy biuletyn

wpisz adres e-mail:
Konkurs Biuletynów Firmowych organizowany jest co roku przez agencję Agape. Tegoroczna edycja jest już jego siódmą odsłoną.

Nasz biuletyn startował w tym konkursie po raz pierwszy. Jury pod przewodnictwem Tomasza Kościelnego nagrodziło publikację KRN-u m.in. za wysoki poziom redakcyjny, jakość graficzną oraz atrakcyjność z punktu widzenia czytelnika. Jurorzy docenili podejmowane przez redakcję biuletynu KRN działania mające na celu jego rozwój poprzez poszukiwanie coraz nowszych rozwiązań technicznych.

Gala rozdania nagród odbyła się w środę 10 października w warszawskim klubie Maska.

Więcej informacji na temat konkursu: http://agape.com.pl/konkurs/konkurs_2007.html




Dobry – czyli jaki?


zdjęcie do oferty
O biuletynach elektronicznych – rozmowa z przewodniczącym jury Tomaszem Kościelnym, dyr. zarządzającym Agape.

Jakie są cechy dobrego biuletynu internetowego?

Dobry biuletyn internetowy to taki, który swoją szatą graficzną, kompozycją i krótkimi tekstami – ciekawymi w treści i formie – skłania czytelnika do reakcji, czyli do przeczytania artykułu, kliknięcia w link, dokonania zakupu, zagłosowania w sondzie itp. Chodzi o to, żeby poprzez formę i treść wywołać pozytywną reakcję u odbiorcy.

Jakie błędy są najczęściej popełniane przy tworzeniu biuletynów elektronicznych?

zdjęcie do oferty
W bardzo wielu biuletynach tego typy zaniedbuje się sferę redakcyjną. Pomijam już kwestie związane z poprawnością językową, ale oczywiście i z tym są problemy. Przede wszystkim jednak teksty są za długie, „gazetowe”, czyli dostosowane do formy papierowej, a nie elektronicznej. Nie bierze się pod uwagę tego, że osoba czytająca na ekranie komputera, czyta wolniej i sprawia jej to więcej trudności, niż gdyby czytała ten sam tekst na papierze. W związku z tym teksty, które są drukowane w internetowych biuletynach powinny być krótsze od tych, które są w wersjach papierowych. O tym się zapomina. Te kwestie pomijają zwłaszcza ci redaktorzy, który przechodzili z wersji papierowej na elektroniczną.

Czy istnieje jakaś ogólna zasada dotycząca szaty graficznej biuletynów internetowych? Czy można powiedzieć, że newslettery powinny mieć prostszą niż gazety papierowe, formą graficzną?

Niekoniecznie. Ująłbym to następująco: ten rodzaj korespondencji powinien być na tyle atrakcyjny graficznie, żeby zachęcać do czytania i reakcji. Jednakże grafika nie powinna być aż tak rozbudowana, by dominowała i odciągała czytelnika od treści. Co więcej, zbyt bogata grafika może powodować znaczne obciążenia na serwerze i problemy z transferem danych, czego konsekwencją są trudności z wyświetleniem i przeczytaniem pełnych informacji.

Jaki był poziom prac zgłoszonych do Konkursu Biuletynów Firmowych w kategorii biuletyny elektroniczne?

Trzeba podkreślić, że poziom konkursu jest z roku na rok coraz wyższy. Z biegiem lat mamy okazję oceniać coraz lepsze i ciekawsze prace. Nagradzamy te biuletyny, które są najlepsze.

Czy można zatem powiedzieć, że biuletyny, które zostały nagrodzone to najlepsze biuletyny w Polsce?

Tak – tak można powiedzieć.. i napisać.

Dziękujemy za rozmowę.
Marta Stasińska, Bartłomiej Burejza

Źródło: KRN.pl 11.10.2007 | 2007-10-16

Czy ten artykuł był dla Ciebie interesujący?


0

Zainteresował Cię artykuł? Podaj dalej!

Komentarze (0)

Pokaż wszystkie komentarze (0)

 

 

);